Címkék

2015. március 3., kedd

Családi pótlék összege és utalása 2015



Megosztás

 
Nyomtasd ki! Print Friendly and PDF  



Ne feledkezzetek meg róla, hogy 2015 januárban nem jön családi pótlék, hiszen a januári családi pótlékot már tavaly decemberben kiutalták a családoknak!
2015. február 2-án utalják, 3-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 4-én vehetik le a száláról
2015. március 2-án utalják 3-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 4-én vehetik le a számláról
2015. április 1-jén utalják 2-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 3-án vehetik le a számláról

2015. május 4-én utalják 5-én a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 6-án vehetik le a számláról
2015. június 2-án utalják 3-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 4-én vehetik le a számláról
2015. július 1-jén utalják 2-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 3-án vehetik le a száláról
2015. augusztus 4-én utalják 5-én a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 6-án vehetik le a száláról
2015. szeptember 1-jén utalják 2-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 3-án vehetik le a száláról
2015. október 1-jén utalják 2-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 3-án vehetik le a száláról
2015. november 3-án utalják 4-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 5-én vehetik le a száláról
2015. december 1-jén utalják 2-án a szerencsésebbekhez megérkezik, de lesznek, akik csak 3-án vehetik le a száláról
Az utalási időpontok tájékoztató jellegűek!
A családi pótlék összege sajnos idén sem fog változni, maradnak a jól megszokott összegek, íme tájékoztatásképpen a következő adatok!


Családi pótlék összege 2015-ben :
A családi pótlék – összege havonta 2015-ben
Egy gyermekes család esetén:
12 200 Ft
Egy gyermeket nevelő egyedülálló esetén:
13 700 Ft
Két gyermekes család esetén (gyermekenként):
13 300 Ft
Két gyermeket nevelő egyedülálló esetén (gyermekenként):
14 800 Ft
Három vagy többgyermekes család esetén (gyermekenként):
16 000 Ft
Három vagy több gyermeket nevelő egyedülálló esetén (gyermekenként)
17 000 Ft
Tartósan beteg, illetve súlyosan fogyatékos gyermek esetén:
23 300 Ft
Tartósan beteg, súlyosan fogyatékos gyermeket egyedül nevelő esetén:
25 900 Ft



Ha te is hasznosnak találtad, oszd meg másokkal is! Köszönjük!   

Forrás itt található:

Még több közérdekű cikkek itt találhatók
http://maikupon.blogspot.com/2015/01/palyazatok-2015.html